Доброго дня друзі, колеги та гості! Я рада вітати Вас на моєму блозі! Якщо Ви, все ж таки, знайшли цю сторінку — значить мій блог існує недарма. Мій блог був створений, з метою допомоги вчителю трудового навчання в інтернет-мережі, співпраці і обміну досвідом з колегами.
вторник, 23 января 2018 г.
понедельник, 15 января 2018 г.
понедельник, 8 января 2018 г.
В. Сухомлинський про роль спілкування у становленні особистості учня школи
Постановка
проблеми. Працюючи протягом 35 років учителем та директором Павлиської школи,
В.Сухомлинський стикався з проблемами, які вимагали визначити шляхи становлення
особистості молодшого школяра, зокрема учня зі складною долею, у процесі
спілкування. У творчості видатного педагога знаходимо глибоке, всебічне
висвітлення всіх складових появи важковиховуваних дітей. Він справедливо писав,
що "озлоблені, запеклі, зухвалі, примхливі, неслухняні сидять вони, Петі -
невдахи, за партою, чекають не дочекаються дзвінка, пускають по класу паперових
журавликів, ріжуть ножем парту, вигвинчують лампочки". На його думку, якщо
дитина стала важкою, якщо все, що посильно іншим людям, їй непосильно, то це
означає, що в дитинстві вона не отримувала для свого розвитку від оточуючих
людей того, що мала отримати.
четверг, 28 декабря 2017 г.
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ ТА ВПРАВИ. КОМУНІКАТИВНІ ІГРИ.
МЕТОДИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ТА ЗНЯТТЯ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО НАПРУЖЕННЯ В ДІТЕЙ
вторник, 19 декабря 2017 г.
понедельник, 18 декабря 2017 г.
понедельник, 11 декабря 2017 г.
ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ ЗАНЯТТЯ
Після осмислення матеріалу наступного заняття необхідно визначити його мету. Мета заняття повинна підкреслювати й бути
спрямованою на результат навчальної діяльності
Подписаться на:
Сообщения (Atom)