четверг, 16 ноября 2017 г.

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ ТА ВПРАВИ. КОМУНІКАТИВНІ ІГРИ


ІГРИ І ВПРАВИ ДЛЯ ДІТЕЙ  ЗІ СКЛАДНОЩАМИ У СПІЛКУВАННІ

«Знайди друга»
Вправа виконується серед дітей. Одній половині зав'язують очі, дають можливість походити по приміщенню і пропонують зна­йти впізнати інших. Довідатися можна за допомогою рук, обмацуючи волосся, одяг, руки. Потім, коли друга знайдено, гравці міня­ються ролями.
«Секрет»
Усім учасникам ведучий роздає по «секре­ту» із красивої скриньки (ґудзик, намистин­ку, брошку, старий годинник тощо), кладе в долоньку і затискає кулачок. Учасники ходять по приміщенню і знаходять способи умовити кожного показати йому свій секрет.
Зауваження: ведучий стежить за проце­сом обміну секретами, допомагає боязким знайти спільну мову з кожним учасником.
«Добра тварина»
Учасники стають у коло і беруться за руки. Ведучий тихим голосом говорить: «Ми — одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає!» Усі прислухаються до свого подиху, подиху сусідів. «А тепер подихаємо разом!». Вдих — усі роблять крок уперед. Видих — усі роблять крок назад. Вдих — усі роблять 2 кроки вперед, видих — усі роблять 2 кроки назад. «Так не тільки дихає тварина, так само чітко і рівно б'ється її велико добре серце. Стукіт — крок уперед, стукіт — крок назад тощо».

«На що схожий настрій?»
Учасники гри по черзі говорять, на яку пору року, природне явище, погоду схожий їхній сьогоднішній настрій. Почати порівнян­ня краще дорослому: «Мій настрій схожий на білу пухнату хмарину в спокійному бла­китному небі, а твій?» Вправа проводиться по колу. Дорослий узагальнює — який сьо­годні у всієї групи настрій: смутний, веселий, смішний, злий тощо. Інтерпретуючи відпові­ді дітей, врахуйте, що погана погода, холод, дощ, похмуре небо, агресивні елементи свід­чать про емоційне неблагополуччя.


Комментариев нет:

Отправить комментарий