«Знайди
друга»
Вправа
виконується серед дітей. Одній половині зав'язують очі, дають можливість
походити по приміщенню і пропонують знайти впізнати інших. Довідатися можна за
допомогою рук, обмацуючи волосся, одяг, руки. Потім, коли друга знайдено,
гравці міняються ролями.
«Секрет»
Усім
учасникам ведучий роздає по «секрету» із красивої скриньки (ґудзик, намистинку,
брошку, старий годинник тощо), кладе в долоньку і затискає кулачок. Учасники
ходять по приміщенню і знаходять способи умовити кожного показати
йому свій секрет.
Зауваження: ведучий
стежить за процесом обміну секретами, допомагає боязким знайти
спільну мову з кожним учасником.
«Добра
тварина»
Учасники
стають у коло і беруться за руки. Ведучий тихим голосом говорить: «Ми
— одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає!» Усі
прислухаються до свого подиху, подиху сусідів. «А тепер подихаємо разом!». Вдих
— усі роблять крок уперед. Видих — усі роблять крок назад. Вдих — усі роблять 2
кроки вперед, видих — усі роблять 2 кроки назад. «Так не тільки дихає тварина,
так само чітко і рівно б'ється її велико добре серце. Стукіт — крок уперед,
стукіт — крок назад тощо».
«На що
схожий настрій?»
Учасники
гри по черзі говорять, на яку пору року, природне явище, погоду схожий їхній
сьогоднішній настрій. Почати порівняння краще дорослому: «Мій настрій схожий
на білу пухнату хмарину в спокійному блакитному небі, а твій?» Вправа проводиться
по колу. Дорослий узагальнює — який сьогодні у всієї групи настрій: смутний,
веселий, смішний, злий тощо. Інтерпретуючи відповіді дітей, врахуйте, що
погана погода, холод, дощ, похмуре небо, агресивні елементи свідчать про
емоційне неблагополуччя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий