четверг, 30 ноября 2017 г.

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНІ ІГРИ ТА ВПРАВИ. КОМУНІКАТИВНІ ІГРИ

ІГРИ ТА ВПРАВИ НА ЗНЯТТЯ СТРАХІВ І ПІДВИЩЕННЯ ВПЕВНЕНОСТІ В СОБІ


«Намалюй свій страх, подолай його»
До вправи бажано поговорити з дитиною: «Чого ти боїшся, коли тобі буває страшно, чи було таке, коли ти сильно злякався». Потім дитині пропонують намалювати те, чого вона боїться. Необхідний великий аркуш паперу, олівці або фарби. Після малювання ще раз поговоріть, чого ж конкретно дитина боїть­ся. Потім візьміть ножиці і попросіть дитину розрізати «страх» на дрібні шматочки, а дріб­ні — ще на дрібніші, допоможіть дитині в цьому. Коли страх розсипається на малю­сінькі шматочки, покажіть дитині, що тепер його зібрати неможливо. Загорніть ці дрібні шматочки у великий папір, підійдіть до сміт­ника і викиньте туди, потім з дитиною схо­діть і викинете все сміття — воно вам не потрібно, його відвезуть, спалять, а разом зі сміттям спалять і «страх», і більше його ніко­ли не буде.
Зауваження: повторіть вправу через 1—2 тижні. Подивіться, що змінилося в зображен­ні страху (колір, сюжет, композиція), і робіть це до того моменту, поки не побачите здиво­ваний вираз обличчя дитини у відповідь на прохання: «Намалюй свій страх».

«Дизайнери»
Для гри необхідні тюбики губної помади. Грати можна всією родиною і з друзями дити­ни. Кожний одержує по тюбику і йому дозво­ляється підійти до будь-якого учасника і «при­красити» його обличчя, руки, ноги. У резуль­таті гри ви побачите зовсім інших гравців. Стежте, щоб «прикрашали» всіх, не забу­вайте дозволяти «прикрашати» себе. Порада: після гри добре відмийтеся.

«Розкажи про свій страх».
Мінімальна кількість учасників — 2, чим більше, тим продуктивніша вправа. У тісному довірчому колі дорослий розповідає про дитя­чі страхи: «А от коли я був таким, як ти, то...» Потім ставить запитання: «А у вас було таке? », «Хто чого боїться? » Діти за бажанням розпо­відають про ситуації, коли їм було страшно.
Ведучий щоразу просить піднести руку тих, в кого було щось схоже.

Застереження: стежите, щоб сюжети роз­повідей були несхожими, обговоріть усі мож­ливі дитячі страхи: темряви, самітності, смер­ті, чужих людей, тварин, злих казкових геро­їв тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий